2016 ALDE Party Congress Warsaw

VVD-leden zijn van harte uitgenodigd om van 1 tot 3 december 2016 het jaarlijkse congres van de Europese liberale partij (ALDE) in Warschau bij te wonen.

Het congres brengt liberale premiers, partijleiders, parlementariërs en andere liberale vertegenwoordigers bij elkaar. In totaal zullen ongeveer 750 Europese liberalen deelnemen aan het congres in Warschau.

In het hippe Warschau heeft u de perfecte gelegenheid om met partijgenoten en internationale politici te netwerken! Als delegatielid zult u samen met partijgenoten het VVD-geluid in Europa sterker maken. VVD internationaal biedt speciaal voor de aanwezige VVD-leden een delegatiediner aan. Daarnaast worden er netwerkborrels en lunches tijdens het programma aangeboden.

Geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd om deel van de VVD delegatie uit te maken. Deelname aan het congres is gratis, reis- en verblijfkosten zijn voor eigen rekening. Houd er rekening mee dat er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is. U kunt zich tot 10 november 2016 aanmelden via een mail naar: internationaal@vvd.nl.

Meer informatie over het congres kunt u vinden op http://www.aldeparty.eu.